czwartek, 6 grudnia 2012

moje ulubione stacje radiowe


Skoro nie mam nawet chwili wieczorem, żeby to napisać, to oznacza, że naprawdę jest źle z moim czasem. Z jednej strony czuję pewnego rodzaju dumę, że udaje mi się trzymać aż 4 sroki za ogon, ale z drugiej zostawiam kilka spraw zaniedbanych. Na szczęście nie są to studia i nie jest to muzyka (ewentualnie mój muzyczny blog) :) Ostatnio zaczynam nieśmiało eksplorować krainy muzyki klasycznej za sprawą mojego chłopaka, więc może niedługo ukaże się druga część "wszyscy je znamy, ale..."

Z racji tego, że nie miałam zbytnio czasu wyszukiwać jakiś nowości, chcę napisać o innym źródle muzyki, jakim jest radio. Wszyscy słuchamy radia, w kuchni, w autobusie, w samochodzie. Dla mnie jest to obowiązkowy element każdego dnia, a tak naprawdę to boję się ciszy. Nigdy nie wiadomo co podpowie mi moja wyobraźnia, a tak, przy muzyce w tle, nie ma pola do popisu. Na obecnym etapie życia królują u mnie dwie stacje - Radio Złote Przeboje i Trójka. Trójkę zmieniam na Złote Przeboje najczęściej, gdy jest jakaś audycja "gadana", a ja akurat chcę sobie ponucić lub nie chcę być rozpraszana. Czasem zdarza się naprawdę coś ciekawego i zamiast uczyć się do kolokwium słucham co ludzie gadają na antenie ;) Za to Trójka rozkochała mnie w sobie swoją Listą Przebojów i audycjami weekendowymi. Złote Przeboje szczególnie cenię sobie w samochodzie, gdzie po prostu można sobie ponucić pod nosem w trakcie jazdy. Co prawda, częściej teraz podróżuję z Mateuszem i RMF Classic, ale nie szkodzi :) Myślę, że jest to jedna z najbardziej niesprawiedliwie potraktowanych przeze mnie dziedzin muzyki. Za niecałe 2 tygodnie idę na przedstawienie baletowe "Dziadek do Orzechów", więc powiedzmy, że sobie trochę poobcuję z klasyką.

Mam nadzieję, że odwiedził Was dzisiaj Mikołaj i przyniósł chociaż trochę słodyczy lub miłe słowo. Nie wiem czy moja regularność się poprawi, ale nie chcę zawieszać bloga, bo tym bardziej o nim zapomnę. Zobaczymy jak będzie, może nie będzie tak źle jak myślę :) W końcu prowadzę go tylko dla własnej przyjemności :)