poniedziałek, 26 stycznia 2015

the latest



Moi! (czyt. moj) - "cześć" po fińsku :-)

Na zdjęciu jestem ja na sankach w Finlandii :-) Spędziłam tam miniony weekend i raczej bym nie wybrała tego kraju na cel mojej podróży, gdyby nie okazja odwiedzin przyjaciela. Generalnie bardzo mi się podobało, wszyscy polecali wrócić w cieplejsze dni i tak sobie myślę, że pewnego dnia się skuszę :-)

Załatwiam papierologię związaną z wyjazdem do Stanów i uczę się do mojego egzaminu inżynierskiego. Juhuu, w końcu za tydzień oficjalnie skończę moje studia i będę miała wykształcenie wyższe :-) Coraz więcej moich przyjaciół i znajomych ma ten tytuł i nie mogę się doczekać swojej kolejki.

Na mojej playliście muzycznej 4 nowości, którymi chętnie się z Wami podzielę:
1. Young The Giant - Mind Over Matter
2. Magic Man - Paris
3. BORNS - Electric Love
4. One Direction - Night Changes

Same męskie głosy w tym zestawieniu :-) Wiem, że pewnie się dziwicie obecności One Direction, ale ostatnio coraz więcej ich piosenek wpada mi w ucho.

Niedługo się odezwę, pewnie już jako Pani Inżynier :-) Do usłyszenia!