poniedziałek, 3 września 2012

o! that's PMA!


Pamiętacie jak kiedyś pisałam o last.fm:Discover? Jeśli nie, kliknijcie w link :) Ostatnio dużo szperam w Internecie, nie tylko przy okazji sesji poprawkowej, i czasem, gdy chcę porównać swoją opinię z innymi na temat danej płyty/wykonawcy/utworu wyszukuje takich informacji. Przy okazji Two Door Cinema Club (post niżej) natknęłam się na stronę PrettyMuchAmazing.com, która rzeczywiście jest taka jak ją opisuje jej adres www.

Już przybliżam Wam do czego może ta strona służyć. Jeśli nie posługujecie się w wystarczającym stopniu językiem angielskim (nie znajdziecie tam żadnych referatów na temat płyt, raczej wszystko jest napisane prostym językiem i jest w miarę krótkie, więc polecam spróbować coś przeczytać!), kliknijcie po prostu przycisk play po prawej stronie (pod napisem Radio). Nastąpi przekierowanie na stronę shuffler.fm, ale w wyglądzie strony zmieni się tylko to, że u góry pojawi się pasek odtwarzacza. Nie wiem w jakiej kolejności, może dodawania piosenek na stronę, będą się one odtwarzać. Więc jeśli znalazłeś/znalazłaś coś tam dla siebie ciekawego, czytając jakiś artykuł, możesz być pewien/pewna, że w trakcie takiego słuchania kilka kawałków wpadnie Ci w ucho.

Oprócz tego, strona odpowiada mi kolorystycznie, podoba mi się to szare tło, gdyby było kolorowe, to cała strona byłaby taka "zapaćkana", a tak okładki to wystarczający dodatek kolorystyczny. Moje odkrycia na dziś to I Belong In Your Arms zespołu Chairlift (kiedyś z namiętnością słuchałam ich Bruises) oraz Dj, Ease My Mind Nick & The Dove w remiksie Twin Shadow. Myślę, że z czasem będzie tych odkryć przybywało (dzisiaj wieczorem tak naprawdę odkryłam więcej możliwości tej strony i koniecznie chciałam się z Wami na świeżo podzielić!). Nie wiem jeszcze skąd ten balon, ale jak się dowiem to Wam powiem! :))