czwartek, 5 czerwca 2014

jedna z siedmiu



Jestem super szczęśliwa :-) Dzisiejszy dzień był "nie wiadomo czy dobry" z rana, a już popołudniu uśmiechałam się od ucha do ucha! Te wakacje jakoś same się układają po mojej myśli. I to nie takiej konkretnej myśli, tylko takiej o, luźno puszczonej.

Pozytywne nastawienie ma moc sprawczą. Podpisuję się pod tym obiema rękoma :-)

W związku z tym, że trzeba być pewnym siebie, podążać za sercem, mam dla Was dzisiaj piosenkę Bena Howarda Keep Your Head Up. Może uda mi się zobaczyć go mimo wszystko na Open'erze? Hmm, zobaczymy :-) Przyznam, że teledysk bardzo mi się podoba. Wraz z przyjaciółmi nie możemy się doczekać lata. Ech, a  kto może?

Z wielką dumą muszę przyznać, że moja Mama (!!!) poleciła mi zespół MAGIC! i jestem z tego powodu baaardzo zadowolona :-) Jedną z ich piosenek "zaklikałam" Wam w Dzień Dziecka.

Aaa! Sprawa ze słuchawkami! Tak! Miałam Wam powiedzieć :-) Moje stare słuchawki niestety umarły, a właśnie z okazji Dnia Dziecka sprawiłam sobie nowe. Bardzo spontanicznie, bez czytania opinii w Internecie i rozmyślania. Poszłam i kupiłam :-)

Ale wracając do tematu. Dzisiaj słucham jak głupia piosenki Rude i przyznam szczerze, że trochę łamię sobie sama tym serce. Jakoś tak wspomnienia mi wracają. Zawsze myślałam o sobie jako "dziewczyna bez uczuć". Że mam "zimną krew" i pewne rzeczy mnie nie dotyczą. Kiedyś myślałam, że coś jest ze mną ostro nie tak. Och jak bardzo się myliłam. Z jednej strony odkryłam na nowo swoją wrażliwą stronę, a z drugiej... Pewnie sami wiecie jak jest.

Miało być tak pięknie.

Dopisek: Nie mogę się doczekać płyty MAGIC! No Way No, które wychodzi 1 lipca. W sam raz na wakacje. Mam nadzieję, że też czujecie się zachęceni :-)