środa, 29 lutego 2012

wyjątkowy dzień, wyjątkowy pomysł!


Wyjątkowy dzień - 29 lutego, zdarza się raz na cztery lata. Wyjątkowy pomysł - sami dojdziecie do tego dlaczego taki jest. Dwóch panów, jeden gra na wiolonczeli, drugi na fortepianie (dziękuję Mateusz ;*). Swoją sławę zawdzięczają YouTube i kilku serwisom społecznościowym. Ah, ta moc Internetu...

Zaczęło się od klasycznych wykonań, na początek Mozart (dodam tylko, że kieruję się podpisami filmików, a nie własną znajomością muzyki klasycznej, więc wybaczcie wszelkie błędy!), potem Bach. Sama poznałam ich dzięki linkowi mojego znajomego na Facebooku, a zaczęło się od Harry'ego Pottera. Myślę, że boom zaczął się, gdy zdecydowali się zagrać cover Rolling in the Deep Adele (wersja z wokalem/wersja bez wokalu). Sama oszalałam, gdy usłyszałam ich wersję Paradise Coldplay i zaczęłam subskrybować :) Warto dodać, że sceneria wszystkich filmików powala na kolana. 

Dzisiaj krótko, ale treściwie! Chciałam też zdążyć jeszcze przed marcem :) Dzięki tym dwóm panom, oraz wielu innym panom pomagającym im w robieniu tego, co robią, nie powiem już, że muzyka klasyczna jest nudna! Trzeba mieć na nią tylko odpowiedni pomysł, aby przekazać ją szerszej publiczności. Życzę wszystkim, którzy pokończyli szkoły muzyczne i chcą kontynuować swoją karierę, aby nie zamykali się pod deskami teatrów, a eksperymentowali i wychodzili do ludzi. 
P.S. Uśmiechnijcie się, życie jest naprawdę piękne!